Co jest grane?

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
kkas12
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3871
Rejestracja: pn lis 17, 2003 10:23
Lokalizacja: Oborniki Śl

Co jest grane?

0
Post autor: kkas12 »

Witam!

Wróciłem z okolic Warszawy. I tam koledzy jest inny kraj.
Tam pracownicy ZE twierdzą, że zbędnym jest wykonywanie GSU w budynku.
Uziemienie punktu rozdziału PE i N w złączu rozwiązuje całą sprawę ochrony przeciw porażeniowej.
pozdrawiam
Krzysiek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 926
Rejestracja: czw lip 24, 2003 22:18
Lokalizacja: Milanówek

Co jest grane?

0
Post autor: Sylwester »

Witam
Można to ująć inaczej . GSU i pomiarów nikt nie wymaga ale też i nikt nie zabrania . Oczywiście nikt tego nie wykonuje .
Pozdrawiam
KSKRAK_Krystyn
Ekspert
Ekspert
Posty: 5160
Rejestracja: czw lip 24, 2003 8:26
Lokalizacja: Kraków

Co jest grane?

0
Post autor: KSKRAK_Krystyn »

Witam wszystkich Kolegów na FORUM.
Może się mylę, co mi się często zdarza ale dodam trzy grosze.
kkas12 pisze: Wróciłem z okolic Warszawy. I tam koledzy jest inny kraj.
Tam pracownicy ZE twierdzą, że zbędnym jest wykonywanie GSU w budynku.
A wszyscy królowie od lat ...., mówili które miasto jest KRÓLEWSKIE w Polsce.