Katologi do kosztorysowania + Program

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
flowerman
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 55
Rejestracja: wt sie 12, 2003 6:24
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Katologi do kosztorysowania + Program

0
Post autor: flowerman »

Witam Wszystkich użytkowników forum.

Wiem że pewnie taki temat już był, ale szczegółowo nie doszukałem sie wyjaśnień i porad.

Zastanawiam się nad zakupem (i to dość intensywnie) programy do kosztorysowania robót elektrycznych.
Wybierałem pomiędzy:
1. Norma Pro
2. Rodos
3. Zuzia
4. Edbud

Z powyższych programów najbardziej cenowo odpowiada mi EDBUD i RODOS.

Główna sprawa to zgodność z programem NORMA PRO, w którym jak wiadomo wykonywanych jest wiele kosztorysów i wiele firm go posiada.

Chciałbym się dowiedzieć, czy któryś z Kolegów posiada powyższe programy i jak się z nimi współpracuje. Ja pracuje głównie na Normie Pro (służbowo), ale cenowo do zakupu dla siebie jest troszkę za droga.

I jeszcze jedna sprawa - katalogi norm.

kupując Rodosa (40 katalogów) badź Edbuda (20 katalogów) trzeba z pośród nich coś wybrać.

Czy poza tymi:
2.01
2.01w
4.01
4.01w
4.03
4.03w
4.03u1
5.08 do 5.18
5.10
5.10w
7.08
7.09r98
KNNR 5
KNNR 9

polecacie jakieś inne?

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w kosztorysowaniu, ale jak kupować to w miarę dokładnie to co potrzebne.

No i co najważniejsze - legalnie

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków