AMP ACO - pytanie o jakość usług szerokopasmowych

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Darom
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1094
Rejestracja: sob maja 28, 2005 11:41
Lokalizacja: Łódź

AMP ACO - pytanie o jakość usług szerokopasmowych

0
Post autor: Darom »

Witam kolegów.


Miałbym pytanie o jakośc usług szerokopasmowych przy wykorzystniu systemu AMP ACO Plus. W szczególności chodzi mi o jakość przenoszenia sygnału telewizyjnego jesli w instalacji strukturalnej stosuje kabel S/FTP (PiMF) 600MHz kat. 7. Czy nie ma znacznych spadków sygnału, szczególnie dla częstotliwości 860MHz?


pozdrawiam
DAREK

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
melon
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 1830
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 13:33
Lokalizacja: Piękna Polska Nasza

AMP ACO - pytanie o jakość usług szerokopasmowych

0
Post autor: melon »

Witam
Cytat kolegi Darom:
W szczególności chodzi mi o jakość przenoszenia sygnału telewizyjnego jesli w instalacji strukturalnej stosuje kabel S/FTP (PiMF) 600MHz kat. 7.
Najważniejszym problemem przy przesyłaniu sygnału telewizji analogowej jest dopasowanie impendancyjne kabla koncentrycznego 75 do impedancji skrętki 100 .
Dopasowanie to jest realizowane w punkcie połączenia koncentryka ze skrętką ( odpowiedni balun, moduł wypadku AMP )
Kabel cat.7 PiMF jest przystosowany do transmisji wszystkich kanałów telewizyjnych, włącznie z zakresem częstotliwości 862 MHz dla pasma UHF.